WoW

Hej igen!
Blev inte alls som planerna, jag kom på att jag var riktigt sugen på att spela wow så det slutade med att jag laddade ner trial och körde. Körde i nästan två timmar och kom upp i level 9, najsligt. Har inte kört på mer än ett år, helt sjukt! De har ändrat massor, allt är mycket lättare och man har värsta quest-helper på kartan, vilket fusk! Skulle jag behövt när jag skulle levla när jag körde regelbundet. Funderar på att önska mig ett GameCard i julklapp och köra lite, eftersom jag inte har det så jättestressigt med skolan skulle det vara kul.
Nog om det. Nu är klockan 2o i sex. Klockan sex börjar Brottsplats USA så nu är det dags att laga middag! Jag vet inte vad jag är sugen på, antingen spenatsoppa, pyttipanna eller något annat. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha jag kör också wow. Det är ju faktiskt sjukt kul!

alla killar : VAAA? kör du WOW?

jag: haha a.. körde det innan er ;)



haha:D

2010-10-21 @ 21:47:03
URL: http://allboutjosefin.blogg.se/
Postat av: Fridde

Jag har kört wow till och från sen sexan :D

2010-10-22 @ 08:47:33
URL: http://frystfrukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0