Härlig bild på mig och Lollo från helgen of doom
Har ju långt rosa nu men ska fläta i dreadsen igen på söndag eller nästa vecka, bara inte alla så jag tar bort de längsta. Har tvättat dem så de har fluffat upp sig lite mer så det blir större med färre dreads. Hade ca. 75 st i på bilden, nu ska bara 50 av de kortaste i, och sen ska jag göra typ 10 st till som är korta och tjocka i lite ljusare rosa för att det ska bli lite ljusare. Kommer bli skitsnyggt. Ska fläta i dem främst för att vara fin på träffen den 18e, och sen så har jag inte tröttnat på att ha långt hår men tröttnat på att det ska ta en halvtimma att fixa håret på mornarna. Kommer väl ha dreadsen ett litet tag beroende på hur fint det blir och hur bra jag trivs i det, och sen ska jag väl sätta i löshår och ha långt rosa igen. Sen efter det kanske jag sätter i mina gamla cyberlox eller försöker få ljust hår, vi får se. Kanske ändrar mig helt haha brukar vara så.
Och juste, det ser fett platt ut på ena sidan av håret på bilden men det är för att jag sov på Lollo på den sidan sekunden innan bilden togs.
Bilden togs med 39 graders feber och jag somnade senare på bion. Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0