Hästsko

Helluu
Här sitter jag igen med en jordgubbssmoothie och chillar. Tog en varmdusch och på med Kent-tröjan så blev jag pigg. Ska fixa håret, sminka mig och packa sen drar jag. Börjar åtta så jag måste gå hemifrån sju, kul. Kanske inte lika mycket folk på tunnelbanan så man får sittplats. Är sjukt trött och jag vill inte stå hela vägen. Men tack för att jag låste in frisörväskan, den är en pain in the ass att sitta på tunnelbanan med på morgonen.
Och tack för att min hals dödar mig (därav den iskalla jordgubbssmoothien varje morgon) så jag inte klarar av idrotten idag. Ska ha ett snack med läraren och så dyker jag upp nästa vecka :)
Internet är fortfarande jävligt horigt eeh aah så jag kan inte lägga upp bild ännu. Bara dethär kommer ta en kvart att ladda upp.
Yeeey, fick in den!
Extreme closeup yeah I know, och mina tänder ser ju frächa ut precis när man käkat japps.
Och ringen hänger snett, fail.
Aja, det var det! PÖÖÖÖÖZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0