Saknad

Hellu.
Idag var jag med på idrotten, sprang i en halvtimma utan paus Huuu jag blev trötter. Kände mig bra i kroppen iaf. Men jag somnade nästan på tunnelbanan.
Och när jag klev av träffade jag Robin och Albin från min gamla klass. ÅH ni kan inte fatta hur mycket jag saknar min gamla klass! Jag saknar deras smarta samtal, deras knäppa skämt, att sitta på rasten och kolla på top model (hela klassen djupt inne och fokuserade), deras kreativitet, och känslan av att vara en del av en grupp och känna sig trygg och känna att alla är på samma nivå som en själv. Min nya klass suger, tjejerna, de enda de pratar om är killar, sex, fester, alkohol och så vidare. De verkar faktiskt rätt så dumma i huvudet hela bunten, och helt olika från mig. Det slutar väl med att jag hänger med tvåorna i teaterklassen, för de är sjukt trevliga! Gemensamma intressen och saker att snacka om. Med tjejerna i min klass sitter jag ju bara och lyssnar, för vafan ska jag snacka om? Jag talade om att jag körde tvspel och de tittade på mig som att jag hade bajs i fejjan. Klart jag vill att de ska lära känna mig då liksom, haha seriöst de skulle inte ens titta på mig om de kände mig.
SÅ, Raketenklassen, NI ÄR SÅ JÄVLA SAKNADE SÅ DET ÄR SJUKT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0