Ska jag aldrig bli frisk eller?!

Nu så!
Har varit depp/trött/sjuk denna vecka så det har inte blivit så mycket bloggande.
I helgen har jag gjort massor ändå.
I fredags var jag ute hela kvällen. I lördags sov jag hela dagen, alltså inte bara snoozade länge utan sov och snarkade, i mammas säng, och sen var jag hos gudföräldrarna på middag.
Idag har jag träffat älsklingen, skulle ha gjort det igår men tog det idag istället. Vi gick på mcdonalds, gick runt i prylaffärer och hittade Kingdom Hearts Birth by sleep i Gameaffären *___*
Sen var det superstrul med tunnelbanorna så jag väntade i 25 minuter på tunnelbanan, och så var det något som hade hänt så man kom inte längre än till gullmars. Lyckades iallafall ta mig hem, lagom till att mammas gäster + småbarn hade åkt hem. Najs, jag gillar inte deras småbarn.
Nu ikväll är det lungt, har kollat på Harry Potter-filmer några timmar och tuperat dreads, rätt så skönt. Har fått nästan 38 graders feber nu på kvällen så jag är helt slut. Ska se klart sista minutrarna av filmen sen ska jag nanna. Imorgon har jag matte, får se om jag går eftersom jag ligger ett kapitel före. Sen på tisdag är det friluftsdag springa 5 km, onsdag torsdag fredag APU men jag har inte skaffat någon så jag ska ha på höstlovet istället så jag blir ledig. På lördag blir det träff och så måste jag hinna fläta i dreadsen innan, antagligen torsdag eller fredag när jag är ledig. Behöver dock någon som sektionerar, kanske blir mamma för hon är ledig på torsdagar. Vi får se.
Det var aaalllt!
PÖÖÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0