Skolk usch

Hellu! Inte bloggat sen imorse, för jag kom hem fem och då var det middag typ direkt och nu tittar jag på tv. Idag hade vi hnt, det var kul men svårt. Vi gjorde hästsvans och sen valfri uppsättning, jag flätade och grejade med pärlor och massor, har ingen bild tyvärr. Sen vare lunch och svenska. Vi var sex stycken från b-klassen och fyra från à-klassen. Eeeh, ja. Resten skolkade. Moget. Jag var iaf där. Läraren ville inte ha lektion med så få så hon gav oss fyra sidor i svenskaboken och så fick vi gå hem. Kul. Känns som att jag kommer lära mig mycket, eeeh. Var på Raketen också, hjälpte Hilma med matte och slöjd och hälsade på lärare. Mycket trevligt. Nu ska jag dricka soppa för jag fryser som fan, och kanske spela lite tvspel :D PÖÖÖÖÖZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0