Soft

Helluuuuu
Här sitter jag och tjockar. Försökte steka pannkakor till middag men något gick snett och det failade. Så min middag blir bär, bärmuffins, popcorn och cola. Och köttbullar. Får se om jag typ kokar makaroner senare.
Var i skolan idag. Gillar tisdagar, så softa lektioner. Först hälsa och det är typ nästan som mentorstid, flum och snack typ. Sen har vi matte, det är lätt så jag ska byta till matte b. Sen har vi Hnt och det är alltid kul. Idag gjorde vi clipslockar. Det var svårt, det ser så lätt ut när de visar men det tar ett tag innan man får in snitsen. Tror jag iaf fattade hur man ska göra så nästa gång lär det gå bra. Imorgon ska vi klippa och permanenta, iiiihh jag vill klippa! Missade första klipplektioner när jag var sjuk :(
Mamma kommer hem vid tio, hon är på någon blom-grej vid Rosendal. Jag borde kanske plugga lite, har ett litet häfte till på fredag, men jag kan plugga imorgon. Nu är det Brottsplats USA och sen är det Idol :D
Skriver mer sen, PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0